Administració de lloguers.

interior

El nostre servei d'administració de lloguer contempla el següent:

- Gestió de l'arrendament: incidències de pagament, coordinació de la compra o muntatge de mobles .

- Coordinació de reparacions d'avaries: lampistería, fusteria, obra de paleta.

- Gestió de l'immoble: punt de contacte entre l'arrendatari i la comunitat, servei de recollida del correu del propietari .

- Gestió d'entrada al pis: inventari, relació de desperfectes, canvi de domiciliació dels serveis bàsics.

- Gestió de la sortida del pis: revisió de l'inventari, revisió dels subministraments si estan al corrent, calculo de reducció de la fiança, coordinació de la neteja.

- Es filtren les trucades i peticions de visites.

- Comprovació de solvència de possibles nous inquilins, la seva documentació laboral, professional, consulta d'ASNEF i judicis.

- Contracte de lloguer: es redacta el contracte d'arrendament, es tramita el contracte i la fiança en INCASOL

Opcional: Segur d'impagament que inclou una garantia de pagament fins a 6 mesos i a més cobreix les despeses de desnonament i desperfectes.


Contacte:
Dep. d'administració:
Tel.: (+34) 936 243 806
admin@areacasa.es

  Leave a message

Sorry, we aren't online at the moment. Leave a message and we'll get back to you.